Zasady Bezpiecznego kontaktu personelu z dzieckiem – pacjentem
NASZ MŁODSZY PACJENCIE,
- JESTEŚ W NASZYM SZPITALU PONIEWAŻ POTRZEBUJESZ NASZEJ POMOCY,
- BĘDZIEMY SIĘ STARALI ABY CZAS SPĘDZONY W SZPITALU BYŁ DLA CIEBIE JAK NAJMNIEJ TRUDNY. PRACUJĄ TU LEKARZE, PIELĘGNIARKI, RATOWNICY I INNI SPECJALIŚCI, KTÓRZY SŁUŻĄ DLA CIEBIE SWOJĄ POMOCĄ,
- CHCEMY ABYŚ CZUŁ (A) ŻE TWOJE ZDROWIE, POTRZEBY I UCZUCIA SĄ DLA NAS WAŻNE,
- JEŚLI CZEGOŚ NIE ROZUMIESZ LUB NIE WIESZ NA CZYM BĘDZIE POLEGAĆ TWOJE LECZENIE POSTARAMY SIĘ WSZYSTKO WYJAŚNIĆ,
- JEŚLI BĘDZIE KONIECZNOŚĆ MNIEJ PRZYJEMNEGO ZABIEGU, CZASEM NAWET BOLESNEGO BĘDZIEMY SIĘ STARALI ABYŚ TO ODCZUŁ JAK NAJMNIEJ DOTKLIWIE.
- BĘDZIEMY STARALI SIĘ PYTAĆ CIĘ O ZDANIE W SPRAWACH, W KTÓRYCH MOŻEMY DAĆ TOBIE WYBÓR,
- TWOJA MAMA, TATA ALBO OPIEKUN MOŻE Z TOBĄ BYĆ, JEŚLI TEGO POTRZEBUJESZ,
- NIE BĘDZIEMY CIĘ PRZYTULAĆ BEZ TWOJEJ ZGODY, ALE JEŚLI BĘDZIESZ TEGO POTRZEBOWAŁ(A) JESTEŚMY OBOK,
JEST JESZCZE COŚ WAŻNEGO O CZYM WARTO ŻEBYŚ PAMIĘTAŁ(A)
JEŚLI WYDARZYŁO SIĘ COŚ CO CIĘ NIEPOKOI, KTOŚ CIE SKRZYWDZIŁ, BYŁ NIEMIŁY, PRZEKROCZYŁ TWOJE GRANICE, NIE WAHAJ SIĘ POPROSIĆ NAS O POMOC, POSTARAMY SIĘ ZE WSZYSTKICH SIŁ POMÓC ROZWIĄZAĆ TEN PROBLEM, ŻEBYŚ CZUŁ SIĘ BEZPIECZNY. POWIEDZ O TYM KOMUŚ Z NAS, LEKARZOWI, PIELĘGNIARCE, KOMU ZECHCESZ. WSZYSCY GRAMY W JEDNEJ DRUŻYNIE I JESTEŚMY CHĘTNI DO POMOCY.
GDYBYŚ JEDNAK POTRZEBOWAŁ POMOCY PO POWROCIE Z NASZEGO SZPITALA ZAPISZ SOBIE TE WAŻNE NUMERY TELEFONÓW ZAWSZE MOŻESZ ZADZWONIĆ O KAŻDEJ PORZE I POWIEDZIEĆ O SWOIM PROBLEMIE, SMUTKU I KŁOPOTACH: TELEFON 116111 CZYNNY CAŁĄ DOBĘ LUB 80012121